کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی، رتبه اول پژوهش در آموزش و پرورش را کسب کرد

در آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده حوزه آموزش و پرورش از کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان کمیته برتر پژوهشی و کسب رتبه اول در حوزه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی آموزش و پرورش، در آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده حوزه آموزش و پرورش که صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از معاونان، مشاوران وزیر و روسای حوزه های ستادی آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد از کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان کمیته علمی و پژوهشی برتر و کسب رتبه اول در حوزه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در متن لوح تقدیر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش خطاب به محمود امانی طهرانی رئیس کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش آمده است:

« همت و تلاش والایی که فرزندان این مرز و بوم را با پژوهش می آموزد و راه آینده را به نیکویی رهنمون می شود، قابل ستایش است. قطعاً آیندگان از ثمره نهالی که امروز کاشته شد و به نحو مطلوب بهره مند خواهند شد و دعای خیر آنان تا ابد همراه شما خواهد بود.

 به پاس این مجاهدت بزرگ، مراتب تشکر و قدردانی خود را به سبب دریافت عنوان «کمیته پژوهشی برتر و کسب رتبه اول» تقدیم می نمایم و توقیقات روزافزون الهی را در مسیر پرورش نهال های برومند ایران اسلامی برایتان مسئلت دارم.

یادآور می گردد کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش 5 سال متوالی است که موفق به کسب رتبه برتر علمی و پژوهشی حوزه نظام تعلیم و تربیت می شود.